lørdag 3. september 2011

For ei fotballuke!

For ei fotballuke for mitt fotballhjerte: Søndag slo United Arsenal 8-2! Mandag slo RBK-Odd Grenland 7-0!! I går, torsdag, vant Kolbotn J2003 10-1 mot KFUM, og dattera mi scoret sitt første mål!!! Og i dag slo Norge Island!!!

Hvor lenge var Adam i Paradis? Da Man U slo Arsenal jublet jeg, men tenkte det er tidlig i sesongen, og City og Chelsea kan fortsatt ta rotta på Man U. Da RBK vant 7-0 jublet jeg, men tenkte det er vel enda et blaff så kommer det en møkkakamp snart igjen. Da Norge slo Island jublet jeg, men tenkte det blir uansett tøft mot Danmark i Parken. Det er fantastiske øyeblikk, men de kan bli nullet ut i neste kamp. Da Karianne scoret sitt første mål på torsdag jublet jeg, og tenkte bak et par fuktige farsøyne at dette øyeblikket har jeg med meg for alltid. Ukas høydepunkt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar